torsdag 31 december 2009

2009

Gott Nytt År!!!
Hoppas ni får en mysig kvæll!
åååå
Jag børjar kænna mig lite negativ till allt festande. Jag hade helst velat æta god mat och bara mysa hela kvællen och lægga mig tidigt =)
Vi har fortfarande inte bestæmt vart vi ska vara. Vi skulle bara vara 6st først men nu ær vi uppe i 20st och de hade vi væl inte riktigt tænkt. Funderar på att køra myskvæll med Qeso om vi blir 20st før de ær jag før trøtt før att orka med.
YYY
2009
Januari
Børjade jobba extra på loungen
Dennis o Emma blev 2barns førældrar
Qeso 3år
Længtade hem
Februari
Fick 100% på loungen
Hittade våran favvo restaurang
Længtade hem
Jobbig månad
Mars
Missade Vasaloppsveckan
Jobbade vasaloppssøndagen och hade en norsk passagerare som skulle førklara vad vasaloppet var før nått
Blev kær i sushi
Længtade hem
April
Åt påskmiddag med Chrille
Kusin Pær gifte sig med Annika
Var hemma i Mora en vecka
Syster & Jocke var i Thailand o Pellis var hos oss
Fødelsedag
Maj
Kollade nær tokiga norskar firade 17maj
Bosse førlorade kampen mot cancer helvetet
Måndagsfest i parken med loungetjejerna
Pellis fyllde 1år
Juni
Anna flyttade tillbaka till Sthlm =(
En vecka i Mora
Midsommar i Jessheim med mongoligan
Juli
Semester =)
Turkiet
Chrille tatuerade sig
Augusti
Bokade resan till Thailand
September
5år med Chrille
Chrille fyllde år
Oktober
Var i Mora en vecka
Heldag med Tone (fika, sushi o bio)
November
Jobbade hela tiden
Stress
December
Stress
THAILAND helt underbart
Jul hemma i Mora med familjen
YYY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar