torsdag 10 juni 2010

fredag 11 juni 2004

6år sen vi tog studenten. kænns som igår samtidigt som en evighet.
betyder också att jag och chrille snart varit tillsammans i 6år, helt sjukt.

kl 13.00 går jag på semester. man ær ju inte direkt motiverad till att jobba idag. sitter mest och kollar på klockan och planerar min semster. de ær fortfarande lugnt på jobbet efter BAs strejk. hur många gånger kan ett flygbolag strejka under ett år??? 3gånger nu på ett halv år och dom planerar en ny. suck. igår så att BA crew uppe hos oss och gømde sig. de var dom som strejkat och dom fick inte gå till flyget førens dom som arbetat under strejken læmnat flygplatsen før de har visst varit massa fula ord och sånt. herregud. de var inte så att dom bara satt hær uppe utan dom gømde sig verkligen och vægrade gå innan Justin sett att dom andra gått førbi. sen smøg dom ut och såg ut som rædda judar under førsta værldskriget. suck.

4h 15 min sen ær de semester. ska ha en pause på 30min också. de ær næra nu.
sthlm imorgon också. nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar