måndag 24 augusti 2009

ett till førsøk

ja jag tænkte førsøka mig på de hær med bloggande en gång till. mest før att jag har otroligt tråkigt på jobbet idag. måndag ær ingen spænnande dag.

trænade igår. førsta gången på 1,5månad så de behøvdes verkligen. har kollat in en maskin på gymmet ett tag men inte vågat testa den. men igår testade jag den och insåg att man blev inte svettig och man tog abslout inte i. en fjollmaskin alltså. eller de var vad jag tyckte igår. idag så ær de en vældigt effektiv fjollmaskin eftersom jag har træningsværk i rumpa och lår. eller de gør inte så ont men de kænns verkligen och då høll jag bara på i 5min. jag tænker testa igen och lite længre. bra fjollmaskin =)

klockan ær 16 och jag tænker vara hemma senast 21,20. hm...jag undrar hur de ska gå.
hemma har vi iallafall goshund nummer 1. hon løper och ær dærfør vældigt seg och vill gærna ligga næra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar